Неймовірно красивий допис про українських жінок на українських марках 🙂
Продовжуємо розмову – цього разу просто про красиві картинки.
Якщо серед зображень реальних осіб жінки складають категоричну меншість, то коли мова йде про картинки з етнографії – ситуація зменшуються. Жіночі зображення використовуються (разом з чоловічими й самі по собі), здається, набагато частіше, ніж суто чоловічі (хіба що марка презентує якийсь традиційний тип чоловічої діяльності – таке теж бувало). Причини, мабуть, очевидні – більший градус кавайності плюс прикольні строї. Жіночі ролі там цілком традиційні, але, дивлячись на серії марок деяких держав взагалі важко повірити, що у них там жінки є. З Україною не так. А загалом “етнографічні” марки поділяються на кілька типів:
* презентація побуту/традиційної діяльності;
* презентація (елементів) костюмів;
* презентація традицій (переважно обрядів).
І це логічно – все ж таки марки – штука експортна, і серед них є надзвичайно прикольні. Далі я спробую згрупувати марки за цима умовними категоріями. Рік випуску окремо згадувати, мабуть, не буду – його можна…
View original post 206 more words